Skip to main content

Referenties

Klantcases

Hieronder enkele trajecten, ontworpen en uitgevoerd door Strikwerda Traint!

Holiday Mediaholiday media
Live event van Holiday Media met als onderwerp ‘Grenzeloze gastvrijheid’: Ik was spreker en de dagvoorzitter (90 deelnemers), zie de website voor een Sfeerimpressie.
Quote deelnemers:
“De manier waarop Nienke invulling gaf aan het programma en Jaap Funnekotter”.
“Prachtige locatie en inspirerende sprekers”.
“Leuke locatie, gevarieerd programma, gelukkig geen suffe luister zit dag!”
Loopbaan Coaching
Lees de ervaringen met Nienke op Springest…
Quote deelnemers:
"Nienke heb ik ervaren als een coach die inlevingsvermogen combineert met daadkracht. Ze weet goed, snel en liefdevol de vinger op de zere plek te leggen. Ruimte geeft ze om je eigen invulling te geven aan jouw wensen en verlangens. Dit doet Nienke op een realistische en concrete manier. Ze kan ook goed helpen bij het brainstormen naar minder voor de hand liggende oplossingen. Wat mij betreft een aanrader om door haar ge(loopbaan)coached te worden. Zorg dat je haar woorden later kunt terug lezen, ze zijn het waard!"
Thomas Meijering

BASIC-FIT
basic fit
Voor deze keten heb ik een inspirende lezing verzorgd over gastvrijheid.
Quote van Kim Mooij-Janssen "Het was een zeer energieke, inspirerende lezing waar veel van onze medewerkers iets aan hebben gehad. Nienke is enorm betrokken, sociaal en vriendelijk. De lezing was goed ingespeeld op de behoefte van de organisatie en de medewerkers. Kortom een perfecte lezing."

Onderwijs Bureau Meppel
logo onderwijsbureauVoor dit bureau heb ik een traject ‘Gastvrij Telefoneren +’ gedaan voor de Front Office.
Quote leidinggevende:
"Dankjewel voor je tijd en inzet m.b.t. de scholing en coaching bij ons op kantoor. Ik vond het heel opmerkelijk om te zien (en te voelen) dat mijn collega’s na een –lange- dag scholing, op een vrijdag, met zóveel energie en elan naar huis gingen. Het voelde gewoon dynamisch en ik vind het heel knap dat je dat kunt. Ik heb veel positieve geluiden gehoord over de inhoud en vormgeving van deze scholingsdag."

Tuincentrum Ockenburgh
tuincentrum ockenburgh
Voor dit tuincentrum heb ik voor de gehele organisatie (70 personen) een Gastvrijheid en Klantgericht communiceren traject gedaan. Een onderdeel hiervan was het "Coachen & Leiding geven in jouw rol als Team Lead"
"Nienke, Nog even leuk om te vermelden, afgelopen week een feedback gesprekje gehad met collega en kreeg een dag later complimenten over hoe ik het gesprek deed vanuit dezelfde collega. Fijn om te zien dat de training werkt!"

Workshops Klantgericht telefoneren voor de Commerciēle Binnendienst.
Gastvrijheid op 5 sterren niveau en motiverend coachen voor alle medewerkers, inclusief de eigenaren.

Inspiratiesessie Gastvrijheid
I.v.m. verhuizing naar een nieuw pand heb ik een inspiratiesessie gedaan gericht op gastgericht gedrag.

 

Workshops: DISC en Drijfveren, Het merk IK, Patronen doorbreken, Break Trough, loopbaan coaching.
Vanuit mijn aansluiting bij het Talent First netwerk coach ik 1 op 1 bij o.a.: FC Ajax, Houthoff, Cygnific, Provincie Utrecht, Volksbank. Deze coachings en workshops zijn gericht op persoonlijke en organisatie ontwikkeling.

In samenwerking met Moovs doe ik hospitality trajecten, coaching op leiderschap en team coaching.
Moovs werkt voor opdrachtgevers die voortdurend de sociaal-economische relevantie van hun organisatie willen versterken. Wij adviseren in zes strategische relatiegebieden en bieden een zestal clusters van hoogwaardige leerervaringen waardoor relaties duurzamer en productiever worden. Ervaren hoe je een echte verbinding aangaat, hoe je werkt aan wederzijds begrip. Mensen die veel met elkaar te maken hebben, krijgen samen meer voor elkaar.

Gastvrij en professioneel telefonisch klantcontact
“Ik heb Nienke ervaren als een zeer professionele trainer, die heel goed in de gaten had wat mijn team aan ontwikkeling nodig had. En hééft. Want we willen graag met haar een volgende traject in zodra het groene licht hier voor komt. De deelnemers waren erg enthousiast over de inhoud van de training en over Nienke zelf als trainer! Ook de communicatie met haar in aanloop naar en tijdens het traject, vind ik als opdrachtgever erg prettig”.
Wim Lubbers - Teammanager Particulier Commercieel, de Goudse

Freelance trainer
Quality Support is marktleider in het meten en monitoren van klantcontacten op het gebied van de telefoon, receptie, e-mail en social media. Centraal staan professionaliteit, klantgerichtheid en het creëren van een welkom beleving voor de klant.

Via opdrachtgever bij verscheidene Gemeenten en Overheidsdiensten: Klant Contact Centers training
De Klant Contact Centers van een aantal gemeenten en overheidsdiensten begeleid in het optimaliseren van hun telefonische klantcontacten. Centraal staan Klantgerichtheid en het creëren van een Welkomsbeleving voor de klant/gast.

fairfield

Freelance trainer
Hospitality trajecten voor uitvoerende medewerkers en operationeel leidinggevende. Veelal in de schoonmaakbranche.


 

 

 

Freelance trainer en loopbaan trajecten
1 op 1 (gedrags)trainingen op het gebied van persoonlijke ontwikkeling, communicatievaardigheden, hospitality, klanttypen, etiquette op gebied van gastvrijheid en klantgerichtheid, gastvrije ontvangst, slechtnieuwsgesprekken, assertiviteit, feedback en onderhandelen.

 

 

Via opdrachtgever bij Verzekeringsmaatschappijen: Teambuilding en opfrissing Receptie en telefonisten team
Het receptie en telefonisten-team had een teambuilding nodig om als team weer sterker te kunnen opereren naar de klant toe. Centraal stonden: assertiviteit, feedback en gedrag- en communicatiestijlen. Daarnaast: de gespreksstructuur, met LSD en de receptie –en telefoonetiquette, met de focus op de welkom beleving van de klant/gast.

Gastvrijheid trainingstrajecten bij organisaties
Doel: Klant/gast centraal stellen in denken en doen en door de hele organisatie heen. Gebaseerd op Mood Maker.
Centrale thema’s: sterke teams en afdelingen én gedragsverandering naar gastvrijheid en klantgerichtheid (gastheerschap als tweede rol, naast de eigen functie/taak).

Gastvrijheidstraject
Doel: Een gastvrij team, dat na de fusie op elkaar vertrouwt en gastvrij opereert naar haar gasten. Bewustzijn van zichzelf, bewustzijn van het opereren in een team, bewustzijn op de gastroute –en de gastverwachtingen. Met een proactieve houding, die de eigen professionaliteit en hun tweede rol als gastheer zeer serieus nemen.

Via opdrachtgevers: Trainingsactrice
Assessments met verschillende rollenspelen. Welke competenties kunnen zó worden 'aangespeeld' dat ze er authentiek en meetbaar uitkomen. Tevens uitnodigingsfilmpjes gemaakt.

Een speed/inspiratie workshop
Doel: Eye openers en oefenen met een aantal specifieke aandachtspunten om klantgerichter te werken.

Via opdrachtgever bij Reddingsdienst: Klantprofielen & inspiratie
Het receptie en telefonie team weer in beweging krijgen. Wie zijn ook al weer onze klanten, voor wie doen we het? Plus de onderlinge samenwerking versterken.

Meerdaagse training reisadviseurs in hospitality en een professional klantcontact
Hoe kan ik gastvrij zijn? Wat moet ik dan anders doen? Hoe verleen ik service zodat klanten ook eens positief over het OV praten op feestjes? Help ! 

Prima technische mensen!, wel graag meer bewustzijn op klantgerichtheid
Hoe komt mijn doen en laten over op de klant? Wat kan ik dan concreet veranderen? Workshops en 1 op 1 loopbaan begeleiding.

Meerdere Gastvrijheidstrajecten: Ontvangst en Telefonie
Hoe maak je de ontvangst van een pittige afdeling als de Spoedeisende Hulp gastvrijer? En een sterk team dat elkaar durft aan te spreken om verder en sterker te groeien. Met o.a. onderwerpen als de ‘gastvrij-gastvrijer-gastvrijst’ trap, feedback geven, weg met die belemmerende overtuigingen/smoezen & excuses en hoe communiceer je lekker met elkaar en 1 op1 coach gesprekken.

Gastvrijheidstraject: Ontvangst en Telefonie
Hoe maak je de ontvangst gastvrijer? En de telefonische contacten? En een sterk team dat elkaar durft aan te spreken om verder en sterker te groeien. Met o.a. onderwerpen als de ‘gastvrij-gastvrijer-gastvrijst’ trap, feedback geven, hoe communiceer je lekker met elkaar en hoe stel ik mij assertief op naar mijn collega’s.

Hospitality workshops, personal development workshops & team coaching
Different workshops in English concerning Hospitality, personal development like Assertiveness, Listening, Summarizing & Asking questions, Feedback, Positive & powerful communication and Team coaching.

Spreker voor inspiratieworkshops/lezingen over Gastvrijheid of wel Hospitality
Zie: deSpreker profiel

Spreker voor inspiratieworkshops/lezingen over Gastvrijheid of wel Hospitality